Translate in:

woensdag 3 juni 2015

Juni: nog even en dan....?

Hallo allemaal!

Het is alweer juni en omdat het bijna zomervakantie is, heb ik deze maand aanbiedingen die leuk zijn om straks mee te nemen op vakantie. Óf om heerlijk thuis te gaan maken.
Je krijgt 10% korting op alle foam en silk clay.
Daarnaast geldt de 10% korting ook op alle papier maché, styropor en houten artikelen.

Als klapper geef ik ook nog 10% korting op de cotton eight én double eight!
Dus...lekker inslaan, zodat je wat te doen hebt op vakantie.



Nieuw in de winkel heb ik Blød Bomuld 100% katoen (100gr=340m) . Nu in meer kleuren verkrijgbaar. 
Ook nieuw is Cheval Blanc Comète. Dit is katoen met acryl én een glinsterdraadje (50gr=135m). Deze is ook supergoed te combineren met catania. Het heeft dezelfde dikte van draad.



Er ligt nu een kitje van een nieuw ontwerp van een zomer(s)sjaaltje in de winkel (€ 4,95). Het patroon is ook los verkrijgbaar (€ 2,50).


Daarnaast ben ik bezig met een paar nieuwe dingen. Daarover kan ik volgende maand waarschijnlijk meer vertellen.
Deze maand begint ook de nieuwe Scheepjes CAL 'Flight of Fancy'.
In de winkel heb ik nog een paar pakketten staan. Weg=weg!

Ook komen er deze maand weer nieuwe boeken uit.
*Tessa van Riet - Sprookjes haken



* Monique Vos - Bungelknuffels 2 (hierin staan papa en mama bungels met een jonkie!)


* Mijn gehaakte knuffel - Isabelle Kessedjan

Heeft u interesse? U kunt ze nu al voororderen. Stuur gerust een mailtje of kom even langs in de winkel.
Zodra ze er zijn, bent u gegarandeerd van een exemplaar.


Graag tot ziens!
Happy crafting,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten